Av JOHN BONES
I første omgang tar SKUP kontakt med bedrifter som de siste tre årene i snitt har hatt flere enn fem deltagere på konferansen. I tillegg til de nevnte publikasjonene, gjelder det Adresseavisen, Agderposten, Bergens Tidende, Dagbladet, Dagens Næringsliv, Drammens Tidende, Faktisk, Fædrelandsvennen, Kommunal Rapport, NRK, NTB, Stavanger Aftenblad, Sunnmørsposten og Tønsbergs Blad.
Pakketilbudet kan også gis til andre. Interesserte bes innen fredag 29. januar sende en mail til john.bones@skup.no og opplyse om hvor mange redaksjonelt ansatte de har. De vil deretter få tilsendt et pristilbud.
Det vil bli åpnet for individuell påmelding i begynnelsen av februar når vi vet hvilke redaksjoner som ønsker pakketilbud for alle ansatte.
SKUP bygger på erfaringene fra Data-SKUP i november når konferansen planlegges. Å lage en digital konferanse er noe annet enn å planlegge for en fysisk.
Programmet er under utarbeidelse, og deler av tilbudet vil bli sluppet om noen uker. Produksjonen skjer i Eldrorado Esport & Entertainment sentralt i Oslo.